Documentary

Full Diagnostic Manual Vol 3

  • Download 5x Faster
  • Download torrent
  • Direct Download
  • Rate this torrent +  |  -
Full Diagnostic Manual Vol 3

Anonymous and Free Direct Download 300GB+


Torrent info

Name:Full Diagnostic Manual Vol 3

Total Size: 4.25 GB

Magnet: Magnet Link

Seeds: 0

Leechers: 0

Stream: Watch Online @ Movie4u

Last Updated: 2010-08-03 20:24:12 (Update Now)

Torrent added: 2009-09-01 13:21:45



VPN For Torrents

Torrent Files List


01 LooseChange Final Cut.mp4 (Size: 4.25 GB) (Files: 14)

 01 LooseChange Final Cut.mp4

517.26 MB

 02 Aaron Russo - America Freedom To Fascism.mp4

604.95 MB

 03 911 Mysteries Full Length.mp4

391.90 MB

 03 911 Painful Deceptions.mp4

464.35 MB

 04 Monopoly Men.mp4

278.99 MB

 05 The Federal Reserve System.mp4

171.13 MB

 06 The Money Masters.mp4

998.10 MB

 07 Cathy OBrien - Mark Phillips.mp4

239.14 MB

 08 JFK2.mp4

288.64 MB

 09 The Fluoride Deception (Neurotoxic Waste).mp4

124.74 MB

 10 Michael Ruppert - Cheney Command and Control.mp4

122.66 MB

 11 911 Cover up Joyce Lynn.mp4

120.77 MB

 12 Cathy O Brien - The Most Dangerous Game (SICK).mp4

27.82 MB

 JFK_speech_about_secret_societies.MP4

6.32 MB
 

Announce URL: http://www.torrent-downloads.to:2710/announce

Torrent description

NWO Vids

Format mp4

was removed from Bushtorrents.com

so now it is back on mininova.org

long live the nova...

Details from Dubya blog!

I just love this Good ole info technology by downsized DBAs with too much time on theyr hands. Don't worry I'll keep ya stocked with microwave popcorn from Big Box Mart. Jeff Gannon and I are just about to take in a vid so I gots somethin to chuckle about. I can tell him anything, we got alot in common. We is kinda wound mates. Sure he had it rough takin it for King. And me, heck it wasn't always so easy either. I ask... what do you do when you find out you are a generationally abused first born in a middle management family moonlighting for the Illuminati? Ya just might compartmentalize into Sybille sections and play good ole hokey "Iz tryin to keep you safe-and we didn't need to preserve Habeas Corpus we gots a preserve in Corpus Christy already!! So what is all dat gruff bout due process? we didn't charge extra minutes for the ease drops, hell I even recommended we make some free calls, especially any phone taps going into Mexico, cause I liked the guy who came over and washed my cars on weekends down home. I mean, pops was never around to toss the ball or make a campfire. It was not always easy and then , well then there was Dick. You know Cheney not the bulge in Jorge's wet grey addidas cotton ever so thin cotton running shorts with that distinctive strap ever so characteristic of a real jock man. Lest I diverge... Yeah so Dick become my controller cause pops and he were spending time together with his play boy toys from Father Flannigan’s Omaha ranch via Mr. Lawrence King. And I had to be conditioned form my new alter before being tapped with Skull and Bones and hell I even gave out 322 cigars to all my friends in the crypt sitting around the holy of holies as Billy boy and Franken Kerry started messin with that monogrammed silk slipper and later some of my cigars then...braggin how they was gonna take one back for their secretaries. Damn I diverged again. I better watch it or Dick will give me a swift kick, stun gun or full harmonic session and tell everyone I choked on a pretzel. I mean it aint always easy being in mid management. With a boss like Dick, his boss Rockefeller and reptile child I mean Rothschild and all that weird Canaanite Molluck worship we got take part in. I mean shit I just hate wearing that black robe at Bohemian Grove and now that Alex Jones has got us on vid and released it. Good thing my pals own over 90 percent of all media in the US of A and Greenspans boys got em all under his thumb so they be lucky to browse through USA today while makin a mad dash at our gas stations on they way to unemployment office after being laid off just before benefits kick in... It is kind of a necessity and I must say I rather be diggin grubs or lookin at my other favorite book besides USA today. The one Jeff gave me, or sort of tossed to me as he took a call runnin his escort service. Oh yeah so the book is Flaming Carrot, it is kind of a cool underground zine. So geez - I returned the favor and gave him special press privileges. Yeah Jeff and I we go way back and now he can be here more and quit that stupid eeeesssscccooorrrtt service... Shit I think I hear Dick comin and they don't call him big Dick for nothin, and he scarred the hell out of me when I first brought to him at 6. Somebodies gotta keep me in line. Molluck knows... oh shit I did it again... sorry dick... oooaaaaawwwww!!!!! I mean God... yeah. GO D!!!! Who gonna believe I choked on a pretzel again?!!! ah no... no more harmonics!!!!! ....nnnmmmmmmmm mmmk



Oh hi... I am George and if it wasn't for God instructing me I could not do my job. Good night and God Bless...

related torrents

Torrent name

health leech seeds Size
 


comments (0)

Main Menu